.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در استقبال ازافتخارآفرينان مازني المپيك ؛
قهرمانان المپيك را فرا شهری و مازندراني بدانیم
حیف است قهرمانان ارزشمندمان را وابسته به یک شهر تلقی کنیم اگرچه اوج افتخار این ورزشکار مربوط به زادگاهش می باشد و این حق مردمی است که این ورزشگار در آغوش آنان پرورش یافته است. سلیمی، رضایی، قاسمی، یزدانی، حاجی پور،

یکی از ویژگی های بارز و خوب مردم مازندران گرامی داشت قهرمانان و مدال آوران می باشد. برای یک مازندرانی امامعلی حبیبی بابلی، عبدالله موحد بابلسری، عسکری محمدیان ساروی، برادران واگذاری جویباری، خدر کردکویی، برادران طیبی قائمشهری، حاجی کناری فریدونکناری، رنگرز نوشهری و ... هیچ تفاوتی نمی کرد. همه قهرمانان مازندرانی برایشان دارای کرامت و ارزش و اهمیت بودند و همه را به اندازه هم دوست داشتند و برای همه به اندازه هم احترام می گذاشتند.

در روزگار ما هم خوشبختانه قصه همچنان باقی است و بهداد سلیمی نه به عنوان یک قائمشهری که به عنوان یک مازندرانی برای همه ما یک قهرمان محبوب و دوست داشتنی است و شایسته همه گونه احترام و ارزش می باشد. همانطوری که قائمشهری های عزیز و ارجمند از پیروزی ها و مدال آوری های ایشان شاد و خوشحال می شوند، همه آحاد مردم مازندران به همان میزان دست به دعا بودند که بهداد سلیمی عزیز با توفیق همراه باشد.

باور بفرمائید همانطوری که یک شهروند بابلی برای ناکامی دختر محجوب و قهرمان تکواندوی جهان سرکار خانم حاجی پور ناراحت بود، شهروندهای دیگر مازندرانی هم برای ایشان ناراحت بودند و از عدم توفیق ایشان ناراحت بودند. وقتی قاسم رضایی مدال طلا آورد به عنوان یک مازندرانی می خواستم پرواز کنم و اصلاً‌ آملی بودن او مد نظر ما قرار نداشت و الآن هم او را شهروند مازندرانی و باعث افتخار خود می دانیم.

وقتی کمیل قاسمی با تایمازوف کشتی می گرفت با تمام وجود دعا می کردیم که بر او غلبه کند و شکست او همه ما را ناراحت و غمگین ساخت ولی مدال برنز او همه ما را به وجد آورد. وقتی به کارنامه افتخار آمیز ورزشکاران مازندران نگاه می کنیم همه به مازندرانی بودن خود فخر می فروشیم و از اینکه برای ایران عزیز به عنوان یک کشور اسلامی شیعی افتخار آفریدند عمیقاً خوشحالیم.

باور کنید حیف است قهرمانان ارزشمندمان را وابسته به یک شهر تلقی کنیم اگرچه اوج افتخار این ورزشکار مربوط به زادگاهش می باشد و این حق مردمی است که این ورزشگار در آغوش آنان پرورش یافته است. سلیمی، رضایی، قاسمی، یزدانی، حاجی پور، اسماعیل پور، تقوی، عالمیان، رحیمی ... ورزشکاران مازندرانی بودند که به تنهایی از کل ورزشکاران ایران در المپیک پکن بیشتر مدال آوردند. سهم مازندران بزرگ دو طلا و یک برنز در سطح کشور بالاترین می باشد و تازه این در حالی است که با مصدومیت ناگهانی یزدانی عزیز یک طلای مسلم از دست ما خارج شد و اگر بد نمی آوردیم امید به طلای تقوی هم دور از ذهن نبود. باور ما این است که ما توان چهار طلا را داشتیم و اگر تنش های حضور در المپیک نبود عملکرد مازندران خیلی بالاتر از این نتایج بود.

به عنوان یک مازندرانی از تک تک ورزشکاران مازندرانی حاضر در اردوی المپیک در تمام رشته ها تقدیر و تشکر دارم و آنها را شهروند خویش می دانم و انتظار دارم که ورزشکاران محبوب ما هم خود را در قید و غل و زنجیر تعصب های یک شهر قرار ندهند و خود را مازندرانی بدانند و به آن افتخار هم بکنند. با امید تبلور بیشتر و پیروزی های ارزشمند ورزشکاران مازندران در میادین آینده.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مرداد 1391
توکلی
حسین توکلی
قهرمان وزنه برداری
از محموداباد مازندران
بهادر
بهادر مولایی
واسه المپیک 4 سال بعد از همین الان یه طلا واسش کنار بزارین
درود بر همه قهرمانان و پهلوانان دیار مازندران

محمد 26 مرداد 1391
خداییش سخن حق گفتی
نا شناس 27 مرداد 1391
البته خدر خدا بیامرز بندرگزی بود نه کردکویی.بندرگزی ها و کردکویی ها مازنی هستند نه مازندرانی.
پاسخ ها به این نظر
اصالتا کردکوییمه 6 آبان 1393
جهان پهلوان رضا سوخته سرایی هم از طایفه ی فندرسکی ها بیئه درثانی اما گلک هسمی نا مازنی یا مازندرانی
مازني 27 مرداد 1391
ما مازنيا خودمونو مشغول به چه حرفايي ميكنيم
يعني واقعا مشكل ما همينه؟
رحمت اله چیتگر 27 مرداد 1391
باسلام /از نگارنده مطالب بسیار ارزشمند صمیمانه تشکر مینمایم. در ایام نه چندان گذشته مازندران تنها استانی بوده که تعصب گرا نبود وواقعا به ایرانی بودنش افتخار میکرد چون تعصب گری باعث عقب افتادگی خیلی از مسائل میگردد وحد و حدود مازندران فقط موقیعت نقشه ای است واین روزها فقط در مازندران است که شاهدشعار ساروی وبابلی وآملی... داده میشود که استاندار فعلی چندین بار از مسئولین وقت در خواست نموده که دست از این حرکت بر دارند .ولی امروزه افتخار آفرینان ورزشی را مختص به یک شهر محدود مینمایند چرا؟ درصورتیکه این عمل شایسته مازندرانیها نمی باشد.وماشاهد این بوده ایم که از دیر باز مازندرانیها همیشه بدنبال ایرانی آباد وآزاد وسربلند در کلیه جوامع بشری بوده اند وانشااله با افتخار آفرینی متعدد نام ایران را در جهان پرآوازه تر مینمایند/ نگارنده: چیتگر از جنوب ایران
مجید 27 مرداد 1391
آقای بابلی کی گفته حبیبی بابلیه؟ اینو از کی میگی خودش گفته من قائمشهریم و در قائمشهر رشد یافته و زندگی میکند تازه یک سالن معروف هم تو قائمشهر به اسمش زدن کجای کاری جناب نویسنده
به جای اینکارا بهتره بری کمی مطالعه کنی
من نمیدانم چرا بعضی از شهرها دنبال اینند که بعد از رکود یک قهرمان رو به خودشون بچسبونن
نا شناس 27 مرداد 1391
امامعلی حبیبی بابلی اگه اطلاعات ندارین نظر ندین
نا شناس 27 مرداد 1391
اگر یک ساروی می توانست مقام شانزدهم آسیایی را بیاورد، کسی حق نداشت بگوید مازندرانی است، بلکه ساروی است. حالا که یک قائمشهری و یک آملی طلای المپیک را آوردند، ساروی ها می گویند طلا مال همه ما ! مازندرانی هاست.
مسخره است
نا شناس 27 مرداد 1391
کی گفته حبیبی بابلیه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! امامعلی حبیبی بچه قائمشهر است برادر من.
نا شناس 28 مرداد 1391
آقای محترم مثل اینکه شما اطلاع نداری امام علی حبیبی قائمشهری اصیل هست-در ضمن سارویها فقط ادعای مدال آوری را دارن-حالا که قائمشهری قهرمان جهان در وزنه برداری هست دارن این حرفا رو میگن اگه ساروی بود میگفتن فقط سارویه نه مازندرانی و لی ...
نا شناس 28 مرداد 1391
آقای ساروی فقط یه سئوال دارم_آیا اگه مدال رو یه ساروی میاورد بازم این متنو مینوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 28 مرداد 1391
کل جهان میدونن امام علی جبیبی قائمشهری هست -آقای بابلی جالب شما نمیدونی یا نمی خوای بدونی!!!!!!!
نا شناس 28 مرداد 1391
شما که اطلاع نداری امام علی حبیبی کجایی هست دیگه واویلا که اضحار نظر می کنی-امام علی حبیبی قلبش برای قائمشهریها می تپه
اسماعیل 28 مرداد 1391
قرار بود آمل.بابل.قائمشهر وساری جمعا بعنوان یک کلانشهر مثل تهران.مشهد.تبریز.شیرازو....مطرح شود تااز بودجه ویژه کلانشهری بهره مند گردند با این ذهنیاتی که امامعلی حبیبی بین بابل .قائمشهر گروکشی یا مصادره میشودووالیبال کاله آمل به نام مازندران باید سند بخورد ولی فلان تیم ساری باید به نام ساری توی بوق باشد در هرگونه اتحاد کلانشهرساز را میبایست گل(گل) گرفت.
ساروي 31 مرداد 1391
لازم به يادآوري دوستاني كه مي گويند ساروي ها در المپيك مدال نياوردند : عسگري محمديان در دو المپيك آبروي ورزش ايران را خريد و خوش رنگ ترين مدال كاروان ايران را به دست اورد . مثل اين كه يادشان رفته ، در المپيك پكن تك مدال كشتي را مراد محمدي به دست اورد . البته حق دارند چون اين ها تازه رنگ وال رو ديدند . و سن آنها جوابگوي اين اطلاعات نيست !
h 31 مرداد 1391
بنده امامعلی حبیبی فرزند مشت آقا متولد روستای درزیکلای بابل هست .اما روزگاری در شاهی بودم.ولی خونم برای همه مازنی ها میتپه
م...ن 31 مرداد 1391
آقای حبیی اصالاتن آملی واز طایفه اسک میباشند که نقل از خود ایشان است ایشان متولد درزی گلای بابل وبیشر درزی گلایی هم اصالاتند اسکی آملی هستند امامعلی حبیی نماینده مردم بابل در مجلس شورای ملی سابق بوده . بعد از انقلاب در جاده نظامی قائمشهر باغ چند هکتاری مرکبات و پرورش نهال و اینها را راه انداخته داره زندگی خودش را می کنه او افتخار همه ما مازندارینهاست سلیمی و قاسم رضائی همین طور عسکری وترگان ومحمدی وپلنک جویبار .... واز همه مهمترعبدا... موحد .. امروزه دنیا پیشرفته وقتی اسکناس چاپ میکند پشبانه اسکناس را فقط ذخایر طلا و معدن ..... نمی داند بلکه همین قهرمانان را هم نوعی پشتوانه و سرمایه ملی خود دانسته وحتی به پشتکرمی این قهرمانان ملی اسکناس چاپ میکند ... وحالا ما میگوئیم .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.088 seconds.